5110 dagar idag ..

Heejsan, vet ni vad? Idag är dt min födelsedag ! :D Mihihi, och dt va rätt skönt för dt va ingen som sjöng för mej i skolan :P Idag hade vi So, matte, svenska, franska och dans. På svenskan fick vi nån ny bok .. Den verkar ganska bra tycker jag ...




Har läst typ 10 sidor .. Den verkar redan bra :) På dansen idag börade vi me flamenco "/ Nt direkt den roligaste dansen men i alla fall .. Till lunch fick vi pyttipanna och annars hände dt väl inget speciellt .. Jo förresten, jah köpte en ny skåpnyckel av Erlis ;) Och så började dt en ny tjej i klassen, Klara. Hon verkar helt okej :) Men dt skulle faktiskt nt sitta fel me lite nya killar (vi är ju lixom 3 killar och 19 tjejer :S ) och dessutom börjar dt en till tjej på onsdag .. "/
Men nu ska jah nog fortsätta läsa lite .. skriver lite senare :)
xoxo / Minna

Lämna ett spår!
Postat av: Lizaaaahhh

Jag har läst den på engelska, den e typ seg i början enligt mig :O men det är värt det mot slutet ;)

2010-01-08 @ 10:51:26
URL: http://sekai.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0