Äntligen ! <3333

Hejhej alla läsare ! <33


Åhhh, idag är dagen inne ! ÄÄÄÄNTLIGEN ! Älsklingen kommer heem idag ! :D <33 Om ungefär 4 timmar ! (a)
Idag kommer mamma hit och ska hjälpa pappa att bära ner en byrå som jag har i mitt rum nu .. Dom ska ställa den i källaren för jag vill inte ha den i mitt rum längre, den passar inte speciellt bra där .. Istället ska jag ställa upp ett litet svart bord där som jag köpte på Ikea för typ 5 månader sen (?) ;)
Just nu sitter jag typ bara vid datan och lyssnar på låten om Cissan har på sin pea ... " A drop in the ocean " Den är verkligen gryymt bra ! Jag hittade en supergullig video från One Tree Hill med den låten :
http://www.youtube.com/watch?v=oiX9afOp1FY&feature=related

Dagens humör:  Superglaaaad !
Dagens borde: Vet inte ...
Dagens klädsel: Jeansshorts och vit t-shirt med tryck
Dagens planer: Ciiiiissan  <33333
Dagens materiella vill ha: En Mayan Mystica
Dagens längtan: kl. 16.00 idag och födelsedag 25/8 :D
Dagens beroende: Inget (än)
Dagens tråkigaste: vänta ända tilll klockan fyra !
Dagens person: Cissan, mamma o pappa (a) :P
Dagens irritation: Hon kommer kl. 16.00 - det är typ hundra år dit !
Dagens låt: A drop in the ocean - Ron Pope

Nu ska jag gå ut på balkongen och sola ;)

Puss&Kram
/ M


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0