Dålig humor ???

Tjeena ! <3

När jah hade legat och "vilat" (/kollat på film) i nästan 2 timmar blev dt lite bättre i revbenen .. Så jag passade på att städa rummet lite (a) Jag måste bara säga en sak .. : Åsnan (även känd som ceclaan.blogg.se) har väääärldens tråkigaste humor ! Fick ett sms nyss där hon skrev att hon just hade blivit sjuk.. Och jah gick på dt .. Sen ba: Åsnan skojade bara, ska vi ses ute om 15 min ? Man blir bara sååå irriterad på henne då!! Nån som håller med ? Imorrn ska jah dessutom hkälpa henne att städa hennes rum! :S Och dt här är tacken ?! Ajaa .. Man får väl försöka leva vidare ... Men dt blir ju förstås nt så lätt eftersom hon skämtar (dåligt) flera ggr om dan .. Men vad ska man göra (?) Nu ska jah i alla fall gå ut och träffa henne :) <3

Sköt om er !<33
/ Eran M

Lämna ett spår!
Postat av: ceclaaan

mihihi, :) <3

2008-08-07 @ 22:57:09
URL: http://ceclaan.blogg.se/
Postat av: ceclaaaaaaaaaan

jah håller INTE meh (A) <3

2008-08-07 @ 23:42:46
URL: http://ceclaan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0