Fiiint(a)<33

Hola läsare ! <33

Jag kom just hem från mamma nu .. Gick dit vid typ ett idag för att hon skulle färga mitt håt och så :D<3 Det blev jättefint! (a) Lite mörkare än jag väntade mej kanske, men jah gillar det groovt ! Hm .. Det är nåt cp med min mobil :S Man kan nt ladda ner bilderna från den till datan .. Tänkte lägga in en bild på nya hårfärgen, men får provar imorrn igen om dt går ;) Jag har vart hos mamma typ hela dan idag .. Kollade på Heart breakers (a) Heh, den är bra :) xD Och så har jah hjälpt mamma med maten "/ Jag är nt direkt bääst på att laga mat, så jah fick göra "marineringen" eller va fan dt heter, till kycklingen och så fick jag göra en sås. Vi åt indiskt idag :) Dt är fett störande, för vi har några grannar (mittemot våran baksida, där vi oftast äter middag) som har 3 st skiiiitjobbiga barn : Vidar, Vera och Freja .. Och jag överdriver nt: Dom skriker som fan 24/7!! Det är så jävla jobbigt, speciellt på mornarna när man ligger och sover och dom äter frukost (typ vid sju) på deras baksida och när man äter middag!  Ajaa .. Dt va rätt länge sen  vi åt dt, men det va riktigt gott faktiskt ! :D Det roliga förstördes naturligtvid av Gustav som skulle käka hos oss idag :'( Men - jag kan nt fatta att jag säget dt här - jag tror att han börjar bli lite normalare nu ... Vem vet ? Han kanske bara spelade eftersom mamma va där .. Vad har jag mer gjort idag ..? Jo, jag har läst ut en bok som jah hittade i Mys rum: Berts första betraktelser x) Det va den enda jah hittade, så döm mej nt! Alla bra böcker är hos pappa och jah glömde ta me mej nån .. Idag klockan nio är dt dubbelavsnitt va Project runaway (på 3:an) så om ni nt har nåt annat för er tkr jah att ni kan kolla på dt! Dt är faktiskt riktigt bra tkr jah! Dt är en reality-serie där dt är massa designers som designar kläder :P Okej, dt lät ju kul (?) Jag är nt världens bästa på att förklara direkt, men dt är faktiskt riktigt bra !
Men nu ska jag kolla på tv :D

Pussaaar ! <333
/ M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0