I miss U !

Heej igen mina sötisar ! <33

Idag har jag vart en duktig flicka :D x) För vet ni ? Jah va ute och sprang idag i nästan 45 minuter :O Och jah kan ju bara säga att dt är ganska mkt när dt gäller mej :P Sen gick jah in och åt varma nudlar, för jah fick jätteont i halsen när jah sprang "/ Och just nu kan jah typ nt göra nåt alls ..  Fick ont i mina revben igen för typ en halvtimme sen .. :'( Jag gjorde illa dom för ungefär 2 veckor sen, och så gick dt över efter några dar .. Och nu har dt börjaat göra ont igen! Så just nu sitter jag och kollar på High school musical (eller jah kollar nt direkt, jah sitter vid datan..) har gjort en superfin press på pea om min älskingsflicka ! <33 Och så äre en asgullig och hyperbra låt i bakrunden : I miss you med Miley Cyrus xD (?) Den är i alla fall jättebra ;) <3 Hahhah, jah gick just in på älsklingens pea, hon ba :
Minna jegenberg
Du är min sol,
Du är min struts,   (??) dt va dt som va "hahhah" btw <3
Du är min ängel,
Du är min soulmate,
Du är min andra halva,
Du är mitt hjärta,
Du är mitt liv,
Du är mitt allt
Jag älskar dej hjärtat<3

Naaaw, hon e min lila åsna !<333 Bara min !
Men nu ska jag ta fram en värmedyna och lägga mej och kolla på film :)

Tjingeling ! <33
/ M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0