Lääängtar !

Åhhh! Jag längtar tills imorrn .. Jag ska ju färga håret då ;) :P Det ska bli naajs .. (a) Har gjort det några ggr innan, och det är nog dax att göra om dt nu .. Hoppas bara att det nt blir "konstigt" på nåt sätt, typ för ljust eller nåt :S
Höhö, kommer ihåg första ggn jag färgade .. Jag hade haft cendré innan, och sen blev det typ kanstanj-rött ! Jag började typ gråta xD Sen skulle jag till en kompis i vallentuna och sova över på kvällen, och ja ba: "Neeeej! Jag kan ju nt åka när jah ser ut såhär !" Men jag vande mej efter nån timme eller så, och det va faktiskt mkt finare än min gamla hårfärg! Och det tyckte Linnea och Jasmin oxxå :) Det va Linnea jag sov hos då, och så träffade jah Jasmin då .. jag saknar dom ! Det va mina bästuusar när jag bodde i v-gården .. Vi träffas nt så ofta nu för tiden "/ Det är lite trist .. Och vi har nt kunnat ses på lovet heller för Linnea är på husvagnssemester och Jasmin är i Iran. Men vi skulle typ hitta på nåt när dom kmr hem! Vet nt riktigt när det blir, men förhoppningsvis nån ggn på lovet :)
Hehe .. Det här blev ju ett sammanhängande inlägg x) Började med att jag längtar tills imorrn, och slutade med att jag vill träffa Jasmin och Linnea snart :P
Nu borde jag nog sluta skriva, innan jag börjar tjata om elefanter i Miami eller nåt liknande :S (fråga nt .. )

Lämna ett spår!
Postat av: ceclaan(a)

lova att ta bild på din nyaa hååårfärg imorn :) <3 I love you honey<3

2008-08-05 @ 20:45:30
URL: http://ceclaan.blogg.se/
Postat av: Jegenberg !

Okeej :) Älskar dej meest tjejen<3

2008-08-06 @ 11:01:06
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0