Om i helgen ..

Heej allihop! :D

Jag har inte kunnat skriva på ett tag av 2 anledningar : I lördags sov jag hos mamma och datan där är paj ... Och när jag skulle skriva igår så börade det åska som in i helvete (igen) så då kunde jah inte ha på datan "/
Juste, i fredags skrev jag inte mer heller, för jag va me Cissan älsk som kom hem då och det blev rätt sent ;) (aa)

Fredag !

Cissan kom hem ungefär halv 6 i fredags, så vi träffades i lekparken och kollade på lite bilder som hon hade tagit och så .. Sen gick vi inte till mej o så visade jag mitt rum lite snabbt och så gick vi till Cissan för hon skulle visa mej en persom i hennes klass i skolkatalogen. Och så fick jag en jättegullig liten tavla av henne som hon hade köpt i Grekland som det stod en liten dikt på :
A friend is someone who understands your past, believes in your future and accept you today the way you are .
Gullig va ? :)
Sen gick vi ner och köpte pizza som vi käkade hemma hos mej :D



Efter vi hade suttit och flummat ett bra tag gick vi ut, köpte varsin Mayan mystica och satte oss på en sån där hopp-grej-"karusell" som finns nere i centrumet. Då kom det några tjejer från hennes klass som vi snackade med ett tag .. Sen gick vi in till me och kollade på Bombay drems :P

Lördag !

Idag skulle vi in till stan och kolla på pride. Vi fick skjuts till danderyd där vi skulle träffa mamma och Martin. Vi gick av vid Östermalmstorg och så gick vi för att hitta nåt bra ställe att stå på. Efter ett tag kom Gustav och hans mamma oxxå ..
Paraden började ungefär vid 1 och höll på i en och en halv timme ungrfär. Vi fick en jättebra plats på Kungsgatan så vi såg allt och så ... Dessutom stod vi långt fram så vi fick massa gratisgrejer ; Klubbor, en ros, en kondom, godis, en Mer-flaska och massa reklamblad ;) (a)  Det va jättebra i år tycker jag ! Tog inga bilder men i alla fall ...
Efter paraden skulle mamma, Martin, Gustav och Karin åka hem direkt men jag och Cissan ville stanna ett tag och shoppa (?) Vi gick till donken och fick plats nästan på en gång :D Det va lite bra, för det va asmkt folk där .. Sen försökte vi hitta en affär som jag hade sett när vi gick dit .. Vi hittade den inte, och istället tappade vi bort oss typ :S :P Varför finns det inga kartor inne i stan ?! Som det finns i täbban ... Och där är det ändå MYCKET lättare att hitta !! Men vi hittade en annan rolig affär :) Typ Lagerhaus eller nåt sånt :P Cissan köpte 3 ljus till hennes rum ... Jag va förresten väääldigt smart den dan .. Jag hade shorts och t-shirt på mej :S :O Det regnade typ hela tiden så när vi skulle åka hem va jag typ helt blöt och kall ! Innan vi åkte hem köpte vi varsin donut på 7-eleven och gick till tunnelbanan ..



Söndag !

Jag va hemma hos mamma typ hela dan igår .. Jag spelade Guitar hero med My, kollade på en asskum film och läste ..
Jag gjorde inte så mkt mer .. Eller jo, jag kollade på en film som gick på tv vid 8 .. Inte speciellt bra, men i alla fall :P

Idag !

Jag vaknade typ 10 idag .. Då satte jag på tv:n och halvsov typ en timme .. Har inte sovit så bra inatt, så jag har vart astrött hela dan .. Jag kollade på Grease 2 oxxå .. Herregud asså, ettan är såååå mkt bättre ! Den va ganska dålig ... !!
Jag har inte gjort så mkt mer idag .. Bara läst och kollat på tv och lite sånt ;)

Dagens humör:
Trött men glad
Dagens borde: gå ut (?)
Dagens frisyr: Uppsatt i toffs
Dagens klädsel: Svarta jeans och t-shirt
Dagens planer: Vet inte...
Dagens materiella vill ha: Peengar !
Dagens längtan: Till Cissan älsk <33 Saknar dej !
Dagens beroende: Inget ..
Dagens tråkigaste: Tråkigt ..
Dagens irritation: tröööött  !
Dagens låt: You and me med .. vet inte (?) :P
Dagens outfit:



Puuussar på er mina älsklingar ! <33
/ M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0