Om igår ..

Hejhej, jah hann nt skriva igår för jah va hos mamma till tyyp tio, sen skulle jah duscha och göra en läxa som jah smart nog hade glömt här. Men i alla fall, vi hade typ massa tråklektioner bara innan lunch .. Jah och Emme va påväg till lunchen, och då sa Stetler att vi skulle sitta med dom (han, philip och niclas) och så gjorde vi dt (?) :P Men dt gick verkligen nt att äta, för Stetler satt hela tiden och sa att dt va slämhinnor :S Dt hade han i och för sej rätt i men i alla fall .. Och så skulle han salta sin mat, men han glömde att öppna "saltgrejen" x) Höhö, dt va lite småskoj. sen hällde han massa peppar i min mat, och då skulle jah gå och slänga dt, och då stötte Emme till mej så jah tappade hela brickan på mina fötter - inför alla nior !  Fyfan, snacka om att göra bort sej asså! Senare hade vi slöjd .. Jah, Mathilda, Freddi och Michelle bestämde att vi skulle sy tjocktröjor :) Mahaha, jah och Tildah satte oss vid ett bord med Emma och Robin .. Haha, Emma satt och kastade godis till mej och Tildah hela tiden (aa) Hon kastade t.ex några after eight .. Mathilda min lilla dummer, la en i fickan med alla sina grejer i. Så efter lektionen va alla hennes prylar helt chokladiga x)
Men dt va typ dt som hände i skolan igår ..




Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Maha det är typiskt mig!

Skicka bilderna :D



ily<3

2008-08-27 @ 20:15:31
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Jegenberg(a)<3

Såklart (a) <33

Älskar dej <3

2008-08-27 @ 20:28:40
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0