Snaart ! <33

Heej igen <33

Nu är mitt rum klart .. Det är jättefint! Men det är inte riiktigt klart, jag har fått en klätterväxt som vi ska "sätta upp" på väggen lite så att den klättrar ;)
Fyfan va det åskade här förut !! Det höll dessutom på att slå ner i vårt modem :O Men proffsig som jag är hann jag dra ut sladdarna ! :D (a) Pappa kunde inte göra det i alla fall, för han och mamma va nere i tvättstugan och manglade .. Dom märkte det inte ens ! :S
Vet ni vad som händer snart ? Ciiissan komer hem om ungefär 30 min :D <33333333333 Fett kuuul att träffa henne igen ! Det känns som vi inte har setts på typ 2 månader eller nåt :'( </3
Och imorrn händer det nåt kul oxxå ... ! Det är jue Pride-festivaln inne i stan och jag ska dit me Martin och mamma och mamma sa att Cissan får förja me om hon får/vill och hon både vill och fick! :D <3

Puussar på er alla ! <33
/ Eran M


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Vi måste ses när jag kommer hem!!!<33

Saknar dig<3

2008-08-01 @ 21:35:26
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Jegenberg

Jaaa ! <3

Saknar dej me älsk <33

2008-08-04 @ 16:22:58
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0