Surprise :) <33

Ciao ! <33

Jag fick en trevlig överaskning här på eftermiddan .. Jag satt o kollade på tv (inget bra för övrigt ..) och då hörde jag att min mobil vibrerade som den gör ibland, när nån ringer, och då va det Cissan <33 Jag hann nt svara men jag hade fått ett sms oxxå av henne där det stod att hon skulle komma hit idag (typ nu asså) Och så svarade jag .. Men det hann typ nt ens skickas nästan för då ringde hon på min dörr :D Chock ? Jaa ... Hon bor på landet nu, förstår ni ... Och ska nt komma hem förrens på fredag, så ja ba : Ohhh :) Trevlig överaskning skulle man kunna säga .. !
Nu sitter vi bara vid datan och lyssnar (just nu) på Takida - Curly sue ... ;) Men innan det så rockade vi loss totalt till Bad reputation, thaaahaa :D Det va tider det .. fråga nt. ... Jaja, här kommer lite bilder på min åsna :) <33


Fräscha, right ? (aa) <3

Nu lämnar jag över till min poolers, även känd som åsne-tjärt ! (ceclaan.blogg.se)

Byee ! <33
/ M


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0