Idag typ ..

God morgon eller nåt .. ! <33

Gud asså ! Är jag puckad, eller vaad ?! Jag hade råkat ställa min klocka på ringning i morse ! tidigt dessutom ! Samma tid som jah går upp när dt är skola .. 06.30 ! :'( Fyfan va chockad man blev när det helt plötsligt började ringa ! Åhh, fett störande. Jag kunde i alla fall somna om efter dt, dt va jue bra .. Sen vaknade jah halv 10 .. lite mer lagom för mej ;) Då satte jah mej tid tv:n och kollade på nåt fjantigt tjafs .. Sen kollade jag på Hannah Montana en stund (?) och käkade frulle (nyttigt idag: En riktigt grov macka, te och lite fruktsallad som jag gjorde :) ) Mohaha, mamma ringde just och sa att det blev lite dålig stämning hemma hos henne igår för My hade en kompis där och så tänkte dom kolla på film .. Men typ alla (bra) filmer är här (aa) x) hehe, måste nog ta me några i alla fall när jag går till mamma sen idag .. :P Just nu har jag ganska tråk .. Sitter bara vid datan och lyssnar på musik typ .. Tänkte kanske ta ett bad nu och lägga på en ansiktsmask (?) ;) Det är jue lite trevligt! Jag kollade på Morden i midsomer igår, dt va typ första ggn på ganska länge .. Det va ganska bra den här ggn tkr jah :) Men dt är typ alltid nåt jah nt fattar .. Det är så mkt namn och platser i dt, och dt blir lite svårt att hålla reda på allt/alla hela tiden tkr jah .. Är det bara jag ??
När jag satte mej vid datan idag hade jah fått nåt mejl av Freddi, nåt horoskops-test eller nåt :S Jag hade tråkigt så jag gjorde det, och ibland stämmer ju faktiskt såna där tester, men nt det här!
Idag är dt ju faktiskt ganska bra väder, right ? nt direkt varmt eller så, men det är i alla fall lite sol :D Men nu ska jag bada lite tror jah ..

Hare bääst ! <3
/ M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0