4:e advent

Hejhej kära läsare :)
Hittills idag har det varit en ovanligt slö dag. Jag låg i sängen och kollade på tv till halv ett.
Men nu är det ltie fart på mig igen. Jag har totalstädat hela mitt rum; dammsugit, torkat golv, dammat osv. Mitt rum har troligtvis aldrig sett så fint ut (a) Förrutom förra julen ;)
Idag vet jag inte iktigt vad jag ska göra. Kanske höra efter med Cecilia om vi kan hitta på nåt..? Om Malin har åkt hem dvs...
Klockan fem ska jag iaf kolla på Grinchen. Jag älskar den filmen . Nån annan som håller med mej? :)

Åhhneej, kom just på att det kommer va fullt hus här idag. Både Martin (lillebror) och My (storasyster) ska komma hit och bo här till julafton :/

Lämna ett spår!
Postat av: matilda

jag har shoppat hela dagen : D

2008-12-21 @ 16:43:26
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0