Dagen då jag tappade min mobil

Jag drog till täbban med Cissan idag. Mellandagsrea you know... (a)
Men jag kan säga att det är något jag ångrar djupt att jag gjorde! Jag tappade min mobil!!! Jag fattar inte hur jag kommer överleva utan dej älskling! RIP, jag kommer sakna dej som fan! Du har alltid funnits där för mej i mina svåra tider (jaa, sen 7:e juli iaf..)
Ajaa, finns inte mkt man kan göra... :( Men om ni vill nåt nu (till jag får ett nytt simkort) så är de enda möjliga sätten att antingen mejla eller skriva i min gb. Det går inte att ringa hem till mej eftersom våran tele har lackat ur totalt :s Ja.. Nu vet ni.

Men tillbaka till saken, jag köpte lite fina grejer iaf :) Inget på rean dock, men två tröjor från jc, en bh från h&m och en väska från indiska.
Bild kanske kommer nån annan gng...

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Är din mobil borta?:(<3

2008-12-27 @ 19:08:17
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0