Fredag .

Har varit hemma sen typ ett, men orkade inte skriva tidigare (a)
Jag har iaf köpt klart alla julklappar idag :D Så nu slipper man tänka på det. Skönt. Bara svårt att fatta att det bara är några dagar kvar till julafton nu :o Och till min namnsdag btw (på julafton) ;D

Har inga planer direkt för imorrn.. Bara åka och storhandla på ica maxi med mamma&pappa -.-

Just nu kollar jag på Barda :s Cp-program! Jag gillar det inte. Och jag kanske ska tillägga att det är Martin som kollar i mitt rum, så jag ha inte direkt valt det själv.
Kul att dom uttalar saker rätt oxå ; nåns idol va typ J.K Råååling. Man ba vem saru?! Hm...


Lämna ett spår!
Postat av: Sofie

känner igen det där badrummet (aa)<3333

2008-12-19 @ 21:08:52
Postat av: Minna

Haha, jaså du? (aa) <333

2008-12-20 @ 17:46:23
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0