Godmorgooon <3

Idag är det en ganska lång dag i skolan. Slutar typ 15.50. Men jag brukar komma till sista lektionen (syslöjd) 30min tidigare eftersom vi har lång rast efter fysiken. Och då får man sluta tidigare oxå , yeeey :D Btw, det gick ganska bra på slöjdprovet ;)
Imorrn ska jag hålla ett tal om en engelskpratande kändis. Jag är redan klar med det , så nu äre bara att träna på att snacka ^^
Dessutom har jag en bok som ska va utläst imorrn (vi fick den för typ 4 veckor sen, men orkade inte läsa den då) Bra jobbat Minna !! Hur ska jag hinna det lixom?!

Jag tror jag tar en tidigare buss så kan jag ju sitta och läsa i skolan. Ha ändå inget bättre för mej här.

Ha en bra dag :) <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0