HatarHatarHatar!!

Nu har jag varit och klippt mej. Så nu gåter jag! Jävla frisör-jävel!! Är det når som är oklart med "klipp inte längre än några centimeter"?! Hon verkade inte fatta iaf, eftersom hon klippte typ en halvmeter. och nej, jag överdriver INTE!
ÅHhhh. Jag saknar mitt långa, vackra, fluffiga älskvärda hår!
Får hoppas att jag vänjer mej fan! Annars blir det väldigt synd om frisören!
Det enda positiva nu är att det luktar gott (fisörschampoo) Men det slutar ju lukta imorrn :s
Jag kan ju inte ens headbanga länge :'(

Ni ser själva vilken som är före och efter.


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Fiint :D

Det som är oklart med det kanske var.

Att hon tyckte att du sa att hon skulle klippa några meter;)



<3

2008-12-08 @ 20:30:40
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0