HEEEEEEEEEEEEELG!

Äntligeen helg ! OMG , kan inte beskriva med ord hur jävla trött jag är på skolan just nu!!! Dessutom har jag ont i mina ben -.- träningsverk från träningen igår för er som undrar ...
Iaf, det har väl inte hänt så mkt sen jag skrev i onsdags... Jo, volleybollturneringen gick bra. Vi kom typ delad 3:a av 10 :o Men jag kan säga att det inte va tack vare mej! Det va lärarna som vann, och vi åkte ut när vi spelade mot dom. För våran idrottslärare Fladder - som har spelat volleyboll i 20 år - smashade hela tiden!
Idag då, våan första lektion va inställd vilken innebar soooovmorgon! Sen hade vi bara 2 lektioner, sen slutade vi :D
Det är ju en ganska så najs grej med fredagar...
På måndag är det matteprv i bråk som jag ska plugga till i helgen. Och så är det ett förhör på so:n som är inihelvete vilktigt att det går bra på!
Tror att de är de sista proven den här terminen :D


M J - cphår ! På badet , onsdag


Minna , igår i skolan :)


Cilla, Karro, Lens ,, Mina bruuds <3


alltid lika galna ! Men supertaggade på volleyboll!


Luciaturneringen


Mer volleyboll ... -.-


Tillsan-guldvovve har kommit till oss nu :D Och Filippa Stinky-head <3


Förresten, Filippa har klippt sej! Snyggt? Njaaee, jag föredrar fluff! <3


tillie ska bo hos oss till 15/12 :) Trevlans med en extra vovve :D

Lämna ett spår!
Postat av: PHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILIIIIIIIIIIIIIIIIIP

ey, 3 lektioner var det faktiskt ;O

2008-12-05 @ 22:19:52

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0