HEEEELG,, wohoooo :D<3

Idag har det varit en ganska så najs dag. Först kemi, och jag är hur glad som helst för jag fattar!! :o
Sen hemkunskap,, Vi skrev nåt och sen åt vi bröd oh lussebullar :D
Matte sen , fick tillbaka 2 prov som det gick ganska bra på :)
Lunchen var ätbar men inte överdrivet god (lixom varför skulle den va det nu helt plötsligt??)
Och sist men inte minst so. Vi spelade upp våran teater. Det gick bra förutom att en person inte kunde sina repliker och en va sjuk :P Men det gick bra iaf :)

Vi fick reda på att våra 2 första lektioner på måndag har blivit inställda :D Så vi börjar 10.20 ist för 8.10 . Hahah , det kallar jag soooft! Sen ska vi städa på tisdag, oh så slutar vi på onsdag! OMG, kan inte beskriva med ord hur trött jag är efter den här terminen!!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, vi får se.
Lite bilder från igår & idag först ;




Lämna ett spår!
Postat av: philip,

"Det gick bra förutom att en person inte kunde sina repliker"



vem ? ;P tror vi tänker på samma iaf ;)

2008-12-13 @ 01:36:00
Postat av: Minna

Haha, vi tänker troligtvis på samma eftersom det bara va en som inte kunde sina repliker (inte ens när man sa dom 5 ggr till personen)

<3

2008-12-13 @ 11:48:15
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0