JULLOV OM 2 DAGAR!!!

Heej kära läsare :)
Har inget kul att skriva om idag direkt.. Det har inte hänt nåt alls typ ;o
På franskan kollade vi på Tintin på svenska x) Hahah , det va humor ^^
Idag lunchade jag med Lenna och Karro. Vi va shiiiatflummiga !! Hah, kul att någon uppskattar min humor iaf..
Vi hade typ bara kort, muntligt förhör på dansen som tur va. Men jag kunde nästan allt faktiskt. Sen kollade vi på en film oh fick sluta 15min tidigare :D

Måste få tag på Cissan så fort hon har slutat. Måste ha mitt presentkort som ligger i hennes väska -.- Ska kanske köpa en gre då (?) Men vi får se ..

Nu ska jag fixa fram lite pepparkakor :D

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

I like your humor xd



bt. vad händeer på onsdag? :o<3

2008-12-15 @ 16:56:27
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0