JUUUUULLOOOOV :D

Japp nu äre jullov för min del.
Efter avslutningen så drog jag och Linnea till tbc. Vi gick till Bianco och suktade efter älskade skorna som aldrig kommer bli mina eftersom jag är pank!! :'(  (bild kommer)
Sen träffade vi Anna och Hanna. VI gick och fikade på caféet i mitten och sen hängde jag med Anna som skulle köpa julklapp till Hanna, och Linnea följde med Hanna som skulle köpa julklapp till Anna.

Nu orkar jag inte skriva mer , dessutom måste jag packa. Ska ju på partyparty ikväll och soova över ^^
Men först lite bilder från de senaste dagarna<3


M på Gina , med Linnea och Tilda.


Minna,Linnea


ÄLSKADE SKOOOOR! (cpbild, men iaf)  <333333333


Dagens outfit typ...


MJ , this morning...


Hanna, Tilda, Anna


Klass 8A, älska oss eller dra!


Hanna sööt <3


Annaa <33


Linneeeaaa ^^ (snyggaste klänningen!!)


Ehm, Anna..


Valross :)


Bruuds yaaoo <3


..på H&M


Nya örhängen ; julklapp av Linnea<33

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0