Lördag

Tjena alla läsare :) Haft en bra dag? Det kan man väl säga att jag har haft.. Förutom att jag blev väckt i morse för att jag skulle med och storhandla -.- Det va nån person utan restekt för mindre som körde på mej och sa då: Oj, jag såg dej inte. Lixom, OMG , fan va finkänslig man kan va dåå! Bara för att du är en jätteman!?
Iaf, när vi va klara på maxi så svängde vi förbi donken och så fick jag och Martin en glass. I <3 Donken säger jag bara !!
När jag kom hem så ringde bästavännen (nån hade bytt ringsignl så jag hörde först inte..) Hon ville ha hjälp med pepparkaksbak. Och man tackar ju aldrig nej till nåt som kan innebära gratis ätbart. Det har vi som ätit på Homemade fått lära oss! Livets regel i enhagen: Ät när du väl kan!
Det gick bra med baket. Fick lite glögg och en lussebulle där oxå för att jag är så bäst! Och så fick jag några pepparkakor när dom va klara som jag skulle ta med hem och bjuda pappa på. Men låt mej säga såhär; Det fanns inga kvar när jag väl hade kommit hem :D
När vi var klara så flummade vi en del och skrev på armarna (??)
För ett tag sen kom Malin (kusinen) dit. Hon ska sova där... Och dom skulle käka så då drog jag hem.

Just nu hoppas jag oxå att vi kan äta snart, för jag är huungrig!!


Vadå mjölig efter pepparkaksbak? :o


Skulle ta en bild på C, men hon ville inte.. Men man ser mej i spegeln :D


Minna ..


Cissan's arm .. (Hoppas ingen ser vad det står ;P )


Och Minna igen :)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0