Lördag; en sväng till 82:an och täbban. Sen bästiiis!

Hooolaaaa folks :D Gosh, jag superglad idag av nån anledning... Men det är bara bra, aight?
Ska strax åka iväg till täbban med pappa en sväng. Mammas julklapp är för stor för att jag ska kunna ta med den om jag åker buss (a) Kanske hittar nåt till Lens oxå..?
Efter det ska vi iaf till mamma. Hon behövde typ hjälp ed att skriva ett sms -.- Herregud asså, otekniskare människa få man leta efter!!
Och så skule jag smaka nåt nytt te som hon hade fått av sin praktikant, eftersom jag är den enda i familjen som gillar te över huvud taget.
Men jag kan inte säga att det ska bli så jättekul att åka dit idag. Martin har vart jättesjuk inatt, typ kräkts massa och så... Men han är inte magsjuk, så det smittar inte. Han har säkert ätit nåt skumt. (Martin, åt du på Home Made igår??)
Sen ska jag vara med bästiiiiis ! Har typ inte träffat henne på 100 år :o Men det blir nog kul... (Btw, ska ta hit singstar idag :D) Men du kan gärna låna Saw II av Annie&Micke, eller du kanske redan har den hemma..?
Men nu ska jag åka.
C YA <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0