Nyår med mormor och morfar på Maludden.

Heey allihopa :)
Nu äre såhär att jag ska åka bort ett tag, till landet (Småland..) Jag kommer hem igen på lördag, och då hoppas jag att jag kan träffa Ceciliaa ett tag! Kommer sakna henne meest när jag är där borta!!!
Speciellt eftersom jag inte har nån mobil :'O Men jag får försöka ringa henne nån ggn.. (Du kan alltid ringa mej annars, du har ju numret..) <3
På tal om henne, hon fyller 13 idag :D <3333333333 Så jag ska snart gå dit med min present (a)

Nu måste jag fortsätta packa för jag ska snart åka till mamma -.- Ska sova där eftersom vi kommer åka tidigt imorrn..

Räkna med bilder oxå när jag kommer hem! Och ha det så bra <33

Ciao sukkers <333


Nyår 2 år sen, Maludden. Antagligen inte lika mkt snö nu... :(

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Ha det najs :D<33

2008-12-29 @ 17:48:51
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0