Om igår, julafton

Jag måste säga ett det blev en väldigt lyckad dag igår. Mkt bra saker fick jag (a)
Men vi tar det från början :)

VI gick hem till mamma ganska tidigt -.- Och när vi kom dit så fick vi lite pepparkakor och så, och sen fick vi leta efter våran julstrumpa med grejor i (tradition). Jag fick massa godis, en liten groda som man ska hänga i taket, Mamma mia fimen, hårspray och ett mobilsmycke i :) Mkt najs :D
Efter det så åt vi julfrukost/lunch, alltså julbord. Och när vi (jag , Martin och My) inte orkade sitta kvar längre så gick vi och kollade på Björn Gustavsson - ett livsverk som My fick i sin strumpa. Haha, det va humoooor!
Efter det kollade vi på Mamma mia oxå , och försökte få tiden att gå så snabbt som möjligt till Kalle Anka. Den va bra :)
Sen Kalle alltså, vi drack glögg och så till.
Och efter det, det som alla väntat på; PAKETDAGS! :D
Det händer alltid något skumt på julafton hos familjen Jegenberg, och i år ramlade julgranen på våran hund :o
Men han fick tag i sitt paket då och brydde sig inte speciellt mkt. My herooo! <33



Detta fick jag:

• A walk to remember (världens bästa film!!!!) - av mamma
• Playstation 2 + memorycard och extra kontroll - av pappa
• Morgonrock (Hello Kitty<333) - av mamma
• Presentkort på jc - av pappa
• Pjamas (Mimmi) - av mamma
• Smyckehängare (i form av ett träd) - av My, syster
• Presentkort på H&M - av mamma
• Bodylotion och bodysplash (FRÅN VICTORIA'S SECRET!!) - av Nellie och Ragnar (Vi brukar passa deras hund ibland^^)
• Singstar (Disney sing it) - av mamma
• Ansiktstvätt, haha - av Martin, lillebror <3
• Nya iPodhörlurar (råkade spränga mina gamla -.- ) - av pappa




Ska rama in påsen fan! <33


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0