Rolig fredagkväll -.-

Ojfan vilken rolig fredag det blev! Har typ suttit vid datan sen jag komhem ^^ (?)
Åhh , hade hoppats at Cecilia va hemma.. Saknar dej bästavän!<3
Vettefan vad jag ska hitta på hela kvällen. Jag vägrar att sitta chplugga påen fredagkväll i alla fall! Det är säkert! Men det blir väl nån film och te eller nåt sånt :)
Om inte nån hör av sej, vilket skulle vara kul!
Ajaa, kan ju alltid läsa annars. Det är ju mysigt. fast det känns ju inte lite patetiskt att sitta i sängen och läsa direkt -.-


Saknar som fan !

Lämna ett spår!
Postat av: ceclan <3

saknar oxxå ... <3

2008-12-06 @ 12:04:21
URL: http://ceclans.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0