Singstarmaraton i 3 timmar → ont i halsen...

Enda sen Cissan kom har vi spelat singstar. Och hon kom för ungefär tre timmar sen. Snacka om att vi inte har nån röst nu asså! Speciellt inte eftersom jag har fått skrika på henne för att hon säger "Herregud" till allt och inget :S Liksom, vad har Gud med det här att göra?
Jag ska iaf inte till mamma idag.. Vet inte riktigt varför egentligen... Men typ för att hon var trött eftersom lillbror gick till henne mitt i natten och sa att han hade drömt mardrömmar om Muskungen -.-
Men jag kommer antagligen inte kunna vara med bästavän heller, eftersom hon ska va med några polers :/
Jajaa, nu ska vi fortsätta lyssna på Hannah Montana (????)


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

NAJS

2008-12-28 @ 23:35:40
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Promila

Singstar är så jävla kul!

2009-01-02 @ 21:39:06
URL: http://metrobloggen.se/proma

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0