Tisdag,,

Hejhej. Datan lackade förut, så jag kunde inte skriva tidigare. Men jag pluggade ändå då ...
Ajaa, idag va Linnea tbx i skolan :D <3 Så det va ju najs. Typ det enda najs med dagen tom :o Och syslöjden oxå ofc ;D
Gjorde en fin handduk till nån i julklapp :) Höhö,,
Imorrn i skolan händer det mkt. Ska hålla ett tal om en kändis på engelskan. Och så har jag boksamtal på svenskan (har fortfarande en bit kvart på boken för att jag är så jävla smart och inte läste den tidigare) Och så ska jag göra ett so prov.
Juste, efter lunch ska vi på nån luciaföreställning oxå -.- Så vi slutar typ 1 timme senare än vi brukar :O
Nu måste jag fortsätta plugga. Wish me luck med all skit imorrn<3
Men först; Lite bilder :) Enjoy. (Jag vet att jag se jävligt cp ut på sista bilden!!!)


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Och jag vet att du är söt på sista bilden.

Men att jag ser ut som en get i lilavaakum förpackning på bilderna på mig

2008-12-09 @ 21:00:24
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0