Torsdag ..

Alooooha :) Idag har det varit en ganska bra dag. Började med franska. jag och Karro ägde alla andra så hårt!! Naaaat x)
Sen fysik som gick bra. Och kemi som jag fattar för en gång skull! :o
Lunch sen, ganska ätbart... Men köttbullarna såg lite skumma ut..
Engelska sen ,, Vi kollade klart på "En julsaga". Haha, vi kommer typ inte ha det där oförberedda provet som b och c har haft :D
Musik sen . Vi spelade upp våran låt . Det gick bra :)
Sen hade vi teater , och jag, Sofie, Karro och Tildah spelade upp Snövit och de sju dvärgarna. Men vi spelade den som Snöprutt och de tre kissarna. (OMG, så jävla moget asså!! Kan ju bara säga att det inte var vi som betämde det)

Kom typ just hem från min träning. Jag blir så jävla irriterad på mej själv!! Jag kunde ju göra frivolter förut, men nu går det verkligen inte! Det blir bara "neråt"... :S
Men kan göra ganska så fina handvolter i alla fall. Alltid nåt :)

Ajaa, nu ska jag duscha. Får skjuts till skolan imorrn, så det är ju najs.

Dessutom är det bara tre skoldagar kvar nu eftersom vi slutar på onsdag!! :D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0