Tisdag.

Bonjooooouur :D
Det har varit en ganska najs dag idag i största allmänhet. Förutom att 8A alltid ska bli särbehandlade!! 8C hade lixom sovmorgon till 10.40 idag ;o Och vi började 8.05 -.-
Iallafall , först hade vi eq, eller livskunskap, sen hm.. svenska. Inget speciellt,, bara en grej som ska vara klar imorrn och jag är inte klar :o Så det måste jag typ göra nu ...
Sen matte.. Vi gjorde nån kul pusselgrej x) Det gick inte speciellt bra ^^
Lunch sen.. Inte alls ätbar! Lens spottade ut sin,, myyyys !! Så det blev fil idag..
Sen hade vi fysik. Helt okej... Vi labbade och gjorde lite frågor typ.
Och sen, slööööööjd!!! Och Ewa skulle egentligen fixat ett speciellt tyg till min tröja, men hon hade inte fått tag i det så jag gjorde två grytlappar som jag ska ge mormor och morfar i julklapp :) Dom blev fina (a)
Sen spöregnade det när jag skulle till bussen. Jag missade min buss med 2min, sjukligt störande!
Kollade på One tree hill när jag kom hem . Nu kom jag just på att jag hade tänkt att göra en matteläxa idag, men den är i skolan , fan! Men jag hade typ ändå inte hunnit göra den så...
Just det va en phsyyykad busschaffis idag oxå! Han körde typ i 120 hela vägen ;s

Minna i tbc igår.Den understa är min . Den andra är en anonyms ^^<3   Måste ju visa mej duktig nån ggn :) (a)Ganska nöjd..Gosh, det är inte klokt vilken julfeeling man får av vädret :oDEPRIMERANDE!


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Nej minna du har fel.

Det heter IQ och inte EQ eller livskunskap ;)

Haha.

Dina grytvantar, eller vänta lite. Grytlappar menar jag, dom blev najs :)

kram<3

2008-12-02 @ 20:04:37
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0