Fet liten måndag med C och film :)

Det blev en heldag med Cissan idag, som jag trodde :)
Först spelade vi singstar i några timmar , tills vi hade tappat rösten helt.
Sen gick vi till affären och handlade godis så vi kunde tjocka upp oss rejält och kolla på film :D Det blev Sagan om Konungens Återkoms. Fast vi kollade inte så jättemkt kanske (a)

Just nu sitter jag och kollar på gamla säsonger av OC :D<3333 Är på säsong tre nu, kollade på de andra två igår ... Men jag stänger antagligen av snart eftersom Marissa snart dör -.-

Men nu kommer lite bilder , <3

¨
Minna Jegenberg @ facebook


Gissa vem som var blå mick? Eller behöver ni ens gissa? ;D JAG SÅKLART! :D


Finaste listan juee; Läs det snabbt flera ggr x'D (a) Jag och C garvade iaf ...


Min lilla nisse :) <3333


Om vi är tjocka? HELL YEAH!


Lämna ett spår!
Postat av: Sofie

Du gillar mitt namn moe va (aa) <333

2008-12-26 @ 17:25:11

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0