Heldag med Lens <3

Hejhej. Hemma från skolan nu. Inget speciellt kul idag typ... Engelska, kollade på nån knasfilm.Och juste, Linnea redovisade. Det gick jättebra!! :D  Sen vet jag inte vad vi hade... Sen hade vi nåt och sen svenska. Vi slutade 20min tidigare :D För Gunilla skulle typ laga sin bil eller nåt. Sen orkade inte jag och L äta i skolan innan idrotten, så vi åkte hem till henne ist.
På gympan skulle vi bada i tibble -.- Inte överdrivet kul, men vi överlevde som tur var.
Nu är jag och hon här, alltså hos mej, och flummar lite. vi skulle egentligen plugga, men det blidde inte så :)
Hon ska äta här oxå :D
Juste! Vill ni veta världens skämt?? :o Jag och Linnea anmälde oss till vårat lag på volleybollsturneringen imorrn x'D Mn Linnea är bra.. .Det är inte jag! Men man får ju ställa upp för klassen (Stetler?!!?) För vi skulle typ inte haft nåt lag annars ;s

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Woohoo, go Minna och Linnea :D

Höhö, själv tänker jag inte vara med xd

2008-12-03 @ 19:21:49
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0