Hm.. Ganska lyckad dag :) nästan lika lyckad som fag :D

Hejhej :) Jag satt uppe till halv 1 inatt, så jag ä lite trött nu -.- Men jag blev klar med boken ;D
Mitt tal på engelskan gick ganska bra tror jag. So:n gick oxå bra :o Och svenskan. Franskan oxå ,,
Japp, det har varit en ganska bra dag :)
Dvs tills vi kom till den där otroligt superbra luciaföretällningen. Naaaat! Jag höll på att somna, och det gjorde många andra oxå . Men jag, Anna, Linnea och Hanna  hade en trevlig pratstund när vi gick dit ^^
Nu är jag med Linnea som hänkade hit efter lucian. Smarta som vi är orkade vi inte vänta på våran buss i typ 1 min, så vi åkte till Danderyd ist -.- Det va några skumma typer där som inte kunde prata engelska ordentligt.


Söta lilla gurka. <3


Haha , tre små grisar ^^ <33 Herrefan x)


Det här är en av de fulaste bilderna på mej, men L tvingade mej att lägga upp den .


You go hurtbullar. (lärde mej ett nytt chict ord av L idag) :D


Hanna, Linnea, Anna


Det
snöar, inte regnar. :)


Manneeeeeeeeeeeeeeen  bruuuchan! Ehm (?) Ja, det snöade...

Innehållet i detta inlägg är 120% seriöst. eftersom det blev så :)

Lämna ett spår!
Postat av: matilda

fina bilder ^^

2008-12-11 @ 14:58:10
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: Hanna

Guud vad snygga vi äro med grisnäsor o när vi är ute o går:P

2008-12-11 @ 20:47:58

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0