Julklappshandel med bästavännen

Nu är jag äntligen hemma från tbc. Har vart där sen 12 och jag kan knappt gå nu pga mitt fenomenala skoval.
Jag och C tänkte åka hem vid 15.10 ungefär, så jag kollade och såg att den precis hade gått. Och nästa gick 15.50 typ. Jaa, men när klockan va typ fyra och den fortfarande inte hade kommit, så kollade jag igen och såg att den bussen inte ens går på söndagar :'( (jag hade kollat på lördag) Så jävla skillat asså !!
Men så gick vi till tibble (604:n) och den gick halv -.- Så vi väntade på våra bissar i sammanlagt 1,5 timme ungefär!!
Det måste va rekord fan!

Men en positiv grej är att jag bara har en julklapp kvar att köpa. Den va slut i täbban såklart...
Idag köpte jag till mamma, bästavän, mathilda och mej själv :D
Haha, och jag vet inte alls vad Linnea köpte till mej! Absolut inte, för jag va inte med om nån trodde det!?

Nu kommer lite pics iaf :)


Jag har alltid velat ha en "knastomte" från Clas Olsson!


C shoppar looooss yaao!


Trött? <3


Våra inköp. På busshållplats nr 1


Fick en skitsnygg påse av en reklam-utdelare :D <3


Ciss flippade ur när hon såg att det va pepperkakor på bilden


Vi vädrade våra fötter i den långa väntan på bussen som inte skulle komma


busshållplats nr 2


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0