Vadå 8:e december?!

Hejhej. har typ inte sovit nåt inatt, så jag är trött som inihelvete!
Fick skjuts till skolan, för pappa skulle skjutsa Martin nånstans.. så jag kom tidigt till skolan idag. Det va helt tomt och jättemörkt! :s Scaaryyy!
För att vara måndag har det vait en helt okej dag. Började iofs med so (förhör). Ni vet det där som det va så jävla viktigt att det gick bra på? Mjaa, det gick ganska bra hoppas jag.
Sen hade vi matteprov. Det kändes jättebra :o Det va inte så jättesvårt.
Sen svenska.. Fick tbx nån uppsats som vi skrev för 2 veckor sen. Det gick bra ;) Ganska iaf .
Sen franska. HAHA, OMG, jag och Karro va typ 170% helflummiga x) Höhöh (a)
Lunchen va inte alls ätbar , så du missade inget Linnea (som är på Silja Line vid det här laget) Så jag åt fil -.-
Vi hade en ganska lång rast sen innan dansen, och jag har konsiga kompisar ! :D <333
På dansen dansade vi Foxtrot och Bugg. Bugg är superkul tkr jag, men foxtrot är bara allmänt segt ;P

Nu ska jag skriva klart mitt engelska-tal . Sen ska jag åka till Stinsen och klippa mej :D Jag behöver verkligen det!!


Jag blev rädd fan. :o


Om nån såg den här bilden, skulle ni tro att det va 8:e december då? neeej!!


Man får ju verkligen känslan av att det är 15 dagar kvar till julafton! Naaaaat :s

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

Jag satt o fikade på Fazer kafet istället. Åt winerbröd till lunch, och middag blev pommes, kött och STORT glassberg som jag fixade själv i barnbuffen ;P... Kan ju omöjligt ha missat något?

2008-12-09 @ 16:53:20

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0