äääntligen!

Heej alla sötisar <33

Nu har jag suttit ute på balkongen & soolat i typ 2 timmar, och jag har ääntligen blivit brunare ! :D Haha, patetiskt liv, right ? (a) Men jag har inte direkt nåt bättre för mej nu när inte älsklingen är hemma </33
Imorrn ska vi ut till Fågelbrolandet igen :D Älskar verkligen det plejset ! Det är det absoluut bäste badstället som finns ! Tänkte fråga Lenna älsk <3 om hon vill hänka ;) det blir roligare då, för Martin ska ta me sej Gurra igen, och jag pallar inte va själv med dom två! Det är värsta självmordet att va själv med dom i bara 2 minuter ... ! Så vi får verkligen hoppas att hon kan ! (a)


Sågträsket ^^ Där badar vi när vi är där ! (a)

Vettefan vad jag ska hitta på resten av dan .. "/ Men jag får väll hitta på nåt ;)
btw, har blivit kompis med kompisen igen x) (aa) :)

Hare bääst ! <3
/ Eran M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0