Dålig uppdatering !

Ojojoj, nu va det länge sen jag skrev! Förlåt mej, vet inte varför (a) men skriver om dom dagarna som gått nu istället :)

Torsdag:

I torsdags var vi på mitt landställe som ligger på en ö som heter Fågelbrolandet i sthlms skärgård :) Älsklingen Cissan va såklart me (aa) <3 Och så va Martins polare Gustav me .. "/ Hatar honom, han e så jävla kaxig :S Men det va i alla fall jättemysigt, för det va liksom inte ett enda moln eller nåt på himlen och så va det megavarmt :D Vi hoppade från några berg som är 3 och 4/5 meter, det är riktigt skoj tkr jah (a)  När vi hade badat ett tag (typ 30 min, men i alla fall) så gick vi upp ch käkade lite korv och så spelade jag och Ceclan ett helknäppt spel .. Men det är faktiskt kul (a) :P
Sen gick vi ner och la oss på en klippa och solade (tror faktiskt att jag fick lite sol på mej :O ) och efter ett tag kom pappa, Martin och Gurra och skulle bada. Cissan va nt badsugen men det va jah (a) så jag badade me dom :S :P Jag badade inte lika länge, så jag gick upp till  Ciss och vi gick väg en bit för att bada fötterna, och - klumpig som hon är - så ramlade Cissan ofc ner i vattnet e kläder och allt xD Och då blev hon badsugen igen, så när allt folk hade gått upp igen så badade vi ^^ Efter nån kvart eller så, så kom dom ner igen och då hade vi tränat på att dyka (seriöst, vi ÄGER) så vi visade pappa och han ba :ååhhh ! :) duktiga ni eh :D okej, kanske inte riktigt så, men man får väl drömma (aa)
Jaa, det va typ det som hände ... :) Lägger in några bilder (a)


Jah ... (?)


Älsklingen ofc ;) <33


Därifrån hoppade vi (aa) <33


Haha, diggar reg. numret (aa)

Oppps :O Pappa kom på mej, fick egentligen inte sitta vid datan för vi ska hem till mamma nu och få gäster :P
Skriver resten när jag kommer hem igen sen 
 
Hare bäääst !
/Eran M


Lämna ett spår!
Postat av: minnascissan(a)

vi hade dt RUUULIGAST! I love U honey <333

2008-07-27 @ 20:35:36
URL: http://ceclaan.blogg.se/
Postat av: Jegenberg

Såklaart :D <33

ÄLSKARDEJMEEEST! <3333

2008-07-28 @ 19:08:56
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0