En dag bara !! <3

Hallue ! <33

Nu är det bara en dag kvar tills älsklingen kommer hem igen ! Saknar henne verkligen ! Har haft astråkigt när hon vart borta ! En vecka har känts som en hel evighet !
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra .. Mamma och Martin åkte och badade med Martins kompis familj, och jag orkade inte åka till nåt poolbad i Danderyd när man bara kan gå 5 min till Rösjön ... (a) ;) Det kommer jag mest troligt att göra förresten .. Men annars kommer jag nog bara sitta och räkna minuterna tills Cissan kommer hem <3333
Och det är så tråkigt för jag och Mathilda skulle träffats nån dag men nu är hon i Skara och kommer hem idag eller imorrn så vi skulle egentligen träffats imorrn men det går inte för mej, och sen åker hon iväg på scoutläger ! :'( Saknar henne sååå !!

Puussar ! <3
/ M


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Jag saknar dig oxå, Massor<3

2008-08-01 @ 11:33:09
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0