fina naglar, filmtips mm (a)

Heeeeeeeeey <333



Som jag trodde har det varit en triiiist dag ! Har inte haft nåt kul att göra alls ... Eller ?
Idag på förmiddan kunde man typ inte göra nåt pga att det va sån jäävla värmebölja ute ! Man va allmänt trött ! Så jag satt inne och kollade på film ! Jag kollade på min aaaaabsoluta faviritfilm i hela världen !!!!! " A walk to remember" Åhhh, den är så sjuukt bra ! Jag fick låna den av Gustavs mamma xD



Var gång våren kommer till North Carolina, tänker Landon Carter tillbaka på sin gymnasietid och på Jamie Sullivan. Landon umgicks med skolans innegäng, och han och hans vänner hade inte annat än förakt till övers för den självsäkra Jamie. Men när Landon hamnar i skolans dramagrupp, som straff för ett pojkstreck, möter han Jamie på hennes egna villkor. Deras möte väcker lidelsefulla känslor, känslor han inte visste fanns. Och deras möte kom att ändra hans liv för alltid.


Det är seriöst den bästa film jag sett, och jag tycker att alla borde se den (aaa)

I alla fall ... När jag kollade på den målade jag mina naglar oxxå (a) x) Haha,dom blev assnygga (a)




Thaha, min hand ser lite cp ut menmen ...


Sen åkte vi hem till mamma och åt middag .. Det blev köttärsbiffar med pitabröd (a) Det va mitt förslag ;) :P Haha, men det va i alla all jättegott ! :)




Hihi ^^ xD


Älsklingen ! <33


Hjäärtat ! <33

Haha, mamma har fått en ny blomma (eller köpt :P) och den luktar asmycket choklad ! Den luktar verkligen jättegott !


Fiin vah !?

Men nu ska jag kolla på film med allrakäraste bror! <33

Puss&Kram !
/ Eran M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0