FY FAN !

Heej igen alla sötnusar ! <3

Jag va ju ute på Malma idag och badade .. Planerna va ju så att Lenna skulle hänga med, men hon skulle till Åland idag :( Så jag va ensam med Martin och Gustav (och pappa men han gills inte :) ) Nu är jag heelt slut asså, en hel dag med dom två kan få en kossa falla död ner på marken ! (fråga inte ..) Det va i alla fall fint väder .. Det är jue alltid ett plus (a) Och dessutom va min faster och hennes man där ;) Det va kul att träffa dom, har inte gjort det pån typ 2 månader :P
Och åkte vi lite färga och så när vi skulle hem .. Vi tog vägen över Rindö :) Och hela vägen hem ( ca 1h och 15min) satt Martin och Gurra och gjorde massa konstiga, omänskliga ljud. Och satt typ och klagade på musiken, pratade som om dom pratade me nån i Saudiarabien eller nåt ! Så nu har jag skiiiitont i huvudet ! Fy fan säger jag bara !!


Dagens outfit ...

Men nu ska jag gå och läsa .. Försöker bli klar med en bok så snabbt som möjligt .. Eragon bwt (a)

Pussar på er alla ! <33
/ M


Lämna ett spår!
Postat av: cissaaaaan (A)

naaaaaaw, stackars lilla skitunugen Minna, ensam meh Martin och Gurra, lever du verkligen fortfarande?? puss(a)

2008-07-30 @ 20:27:47
URL: http://ceclaan.blogg.se/
Postat av: Jegenberg

Neej, eller asså det är knappt att jag gör dt ... "/

Puussar <33

2008-07-31 @ 11:34:26
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0