Hej då :) <333

Heeeey igen  <33

Idag fyller min pappa år, så jag och Martin gick upp typ 7.30 för att vi skulle göra frukost och så till honom .. Är extremt trött nu ! Idag ska jag fixa min iPod ! Åker jue till Maludden imorrn, och jag säger bara: Jag åker inte utan min iPod !! Vad ska jag göra mer idag ... ? Juste, vi ska hem till mamma och äta trerätters (för att pappa fyller år). Jag, My och Martin har köpt en present tsm till honom; en sodastream :D (aa)
Som sagt, imorrn drar jag till Oskarshamn. Och jag kommer inte kunne skriva när jag är där för vi haar ingen data "/ Hur ska jag klara mej ?! Men jag har i alla fall me mobilen, och nu har jag täckning där oxå ! :) och så kommer jag hem 22:a eller 23:e ... ! Och 18:e eller 19:e  kommer Cissan ner :D Kommer sakna dej so faan tills dess ! </3

Dagens humör: Tröööött och glad
Dagens borde: Sova (?) och sova xD
Dagens klädsel: Blåa jeans o vitt linne
Dagens planer: Middag hos mamma o Project Runway kl 22
Dagens materiella vill ha: Pengar !
Dagens längtan: Maludden <3333
Dagens beroende: Mobilen
Dagens tråkigaste: Trasig iPod ...
Dagens person: Pappa :)
Dagens irritation: Jah e så jäääkla trött :(
Dagens låt: Can't fight the moonlight - LeAnn Rhymes (aa) <33

Jag lovar att skriva jättemkt när vi kommer tbx !
Hare bäst så länge, det kommer vi ha :'D

Puss&Kram <33
// M


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0