Hemma igen :D

Heejsan alla !  <3

Jag är hemma igen nu. Har jue vart på Cissans land som ligger i Södersättra ;) Det va så jääävla kul !!
Jag käkade hos Cissan i måndags, sen gick jag hem och packade och duschade och lite sånt.. Sen cyklade vi dit !
När vi kom fram (typ 20 min senare) hade Inez (Cissans mormor) redan bäddat åt mej (aa), snällt va ? Sen gick vi ut och spelade kubb ... Det blev en förlust åt min sida, men jag hade faktiskt bara en sån där "kubb-grej" kvar på hennes sida :P Sen kmr jag inte riktigt ihåg va vi gjorde ... Vi gick bara runt och flummade och sånt (aa) Sen gick vi in och grejade lite, och så a vi oss (senare) ;) Det va typ första dagen :P
Igår cyklade vi hem till mej på förmiddan. Vi tänkte åka in till täbban och shoppa (aa) Eftersom det va busstrejk fick vi skjuts av pappa :D Jag köpte nästan inget .. Bara ett par rosa Björn Borg-trosor xD (aaa) Sen hämtade pappa oss där, vi hade precis köpt varsin mjukglass, så det blev lite kladdigt efter ^^, När vi va hemma igen skulle vi cykla iväg nästan direkt .. Och vär vi hade åkt en stund så började det spöregna ! Så när vi kom fram va vi typ genomblöta "/ Vi satte oss och läste då, och bestämde att vi skulle läsa ut boken samma dag (Nätspindeln) Sen skulle vi äta. Det blev kyckling som Bosse (Cissans pappa) grillade och färskpotatis. Det va jättegott! (aa) Sen läste vi lite till och gick ut en stund. Efter ett tag ropade Marie (Cissans mamma) och frågade om vi skulle kolla på Morden i Midsomer me henne och Bosse. Det gjorde vi ;) Det va bra, lite mkt namn kanske.... När det va slut gjorde vi oss i ordning ch lite sånt och sen kom vi på att vi inte hade läst ut boken, så då satt vi och läste till typ 1.
Så idag va vi lite trötta och sov till 12, då kom Marie och väckte oss ! :S Idag har vi vart och solat (utan sol) på bryggan ... Det va ett dagis där me massa skrikpåsar, fett irriterande ! :S
Det är typ det som har hänt ... Det va i alla fall jäkligt kul ! <33

Puss&Kram
// M


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0