Länge sen ...

Heey igen !

Det va länge sen jag skrev nu .. nt så bra, right !? Har helt enkelt glömt det xD
Hursomhelst, dom senaste dagarna (typ sen jag skrev sist) har vart helt okej .. Hyfsat väder, ingen Martin hemma osv.
jag har däremot saknar min cecilia sjuuuukt mkt ! </3 Hon har vart på landet .. Men hon kom hem igår en stund :D  så då va vi ute ett tag, men sen skulle hon cykla tbx igen "/ 
Vill ni veta en sak ?! (aa) Jag har fått en ny mobil !  :D <33 En K850i .. vänta, lägger in en bild ;)


Jag fick den gröna ... (aa) snyyyyygyg va ?! <333

Nu när jag ändå håller på så kan jag jue lika gärna slänga ut nummret : 0707965953 (aaa)
Så nu får nu messa och ringa jättemkt !
Jag ska va me Cissan imorrn mee (aa) Hon cyklar hit, cyklar tillbaka och sen åker hon tillbaka hit för hon ska få en ny säng .. :P
Men det är en dålig grej som har hänt .. Min iPod har kraschat ! :'( Så jag och pappa ska försöka fixa den ...*Hoppas det går* !!!!
På tordag (10/7) åker jag till Maludden.  Vi kommer hem 22:a eller 23:e ..
Och en annan skojig grej är att nästa vecka på fredan eller lördan så kommer Cissan ner :D Hon åker me pappa och My lite senare för My jobbar ,,, :P Vi ska sova nere i vår sjöstuga, den ser ut såhär:

Mysigt eller hur !?
Dessutom hittar hon redan där och så ..  hon va där förra sommarn' oxå :) <3
Vi kommer hare absolut bäst soet § <333

Aja, det får räcka för den här ången .. skriver igen imorrn!
So long suukkers !
/ M

Lämna ett spår!
Postat av: S

Hahahh seriöst minna i varje inlägg står d nått om Cecilia xP

<3<3

2008-07-09 @ 21:48:16
URL: http://sufieees.blogg.se/
Postat av: Jegenberg

Haha, aah (aa)....

<3<3

2008-07-22 @ 14:57:19
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0