lite väl sent ..

Hej igen :)
Det blev lite väl sent på middan igår när vi hade gäster, så jag hann inte skriva klart :P Får göra det nu istället! :D

Lördag :

I lördags gjorde jag typ inget speciellt ... Åkte och badade me Martin på förmiddan, sen va jag bara hemma och chillade typ ;)

Söndag :

I söndags bestämda jag mej att jag ville göra om i mitt rum! Bara några små förändringar, så pappa gick med på det :)
Jag har fått Mys gamla bokhylla (som är mkt större ään min gamla) och på fredag kmr mamma hit och ska hjälpa pappa ära ner en byrå som jag har i mitt rum nu (den är lite för tung för att jag och pappa ska kunna ta den) Det kommer bli jättefint ! :D <3
Juste, vi åkte till k-rauta och köpte 2 lådo som jag har under min säng med lite olika saker i (a)

Måndag (idag) :

Fy fan va varmt det är ! :D <3 Nästan lite väl, men när det väl är höst så kommer man ju sakna sommaren .. ! Så man ska inte klaga ;)
Idag har jag solat typ hela dan ! Martin och jag åkte ner till Rösjön vid typ 1 och va där i några timmar ... :D Det är jättevarmt i vattnet där, så det är ju skönt ;)
Jag har småbråkat lite med en kompis idag oxå "/ Rätt omoget, personen svarar inte ens på mina sms :S Jaja ... Man får försöka leva vidare ! ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nue .. Kolla lite på tv kanske (?) Aja, vi får se ...


Nu ska jag dra ;) så vi hörs nån gång! Slå gärna en pling eller sms:a (comviq) 0707965953 <33

Ciao ! :)
/ MJ!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0