Vet inte riktigt (?)

Heejsan alla läsare ! :D

Idag hände en rätt oväntad sak .. Jag bråkade ju lite med en kompis igår, och personen svarade inte på mina sms osv. Jag blev rätt irriterad på det och skickade några medd som jag inte direkt menade. Personen svarade fortfarande inte ..
Nu på morgonen fick jag ett sms där det stod : "Jag hade glömt min mobil på ett ställe. Tack för "komplimangerna"! Ses i höst"
Man kan kort och gott säga att det blev fel!
Jag trodde att personen sket i att svara, men så var det ju inte .. Och jag sa saker som jag inte alls menade!
Men jag bad om ursäkt och förklarade, vad kan jag göra mer ? Om inte personen tar emot den ursäkten, orkar jag inte bry mej!

Idag ska jag bara va hemma .. Mamma, pappa, Martin och Martins kompis är på grönan. Jag skulle kanske följt med, men jag ska troligtvis gå me Cissan när hon kommer hem ;) Saaaknar henne så ! <3333

Aja, nu ska jag gå ut i det fina vädret, så vi ses väl .. (?)

Puss&Kram!
/ M

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Ajdå, otur ;)

2008-07-29 @ 14:39:03
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Jegenberg

Jaa ... "/

2008-07-29 @ 14:41:26
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0