Fan vilken dag :D <33

Tjeena (aa)

Jag har varit med Cissan heeela dagen idag, förrutom när jag va och åt hos mamma och hon va på IKEA ;)
Vi har mest vart ute och gungat, suttit vid datan och kört hänga gubben xD
Jag kom på ett helflummat ord på 144 bokstäver, vill ni se ? :D


thaha, naajs vah ?! :D

Och mitt ord va längre är Cissans, hennes va bara ynka 124 bokstäver ... KÄNN DEJ ÄÄÄGD ! <3

Vet ni vad ? Jag ska va me Cissan imorrn me  (aaaaa) Vi ska göra en utflykt på våran favvo-äng :)
Här är några bilder på den:


          Fiiiiina vah ?! :D

Nu ska jag läsa ett tag ;D så ..... Hej på ett tag, skriver igen imorrn !


Kram Minna <33

Lämna ett spår!
Postat av: Cissi

Jaa, men du fuskade ju ... :S (aa) :)

2008-06-25 @ 10:39:35
URL: http://ceclaan.blogg.se/
Postat av: Minna ^^

Det gjorde jah väl nt alls .... (aa) ?

2008-06-25 @ 10:42:54
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0