Heeej ;)

Hmmm ... det känns jue inte lite tjatigt att skriva att jag är me Cissan hela hiden ..
Men hallå !?! så äre .. :D
(jag tyckte att det passade me en FET gubbe, eftersom vi snackar om Cissan ... !) (aaa)
Jajaa ... snart får jag försöka hitta på nåt annat tjafs att göra på dagarna eftersom hon åker till nån jävla fotbollscup i sydamerika över helgen (hon kan ha sagt västerås, jag hörde inte riktigt .. )
Det kmr i alla fall bli jävligt trist !
Vad har jag gjort idag me Cissan ? jadu, det är nåt du aldrig får veta :)
Men okej, eftersom du insisterade .. vi har suttit vid datan, gungat, flummat, garvat loss totalt och fått ett och annat magsår !
Vet du vad ? jag är hos henne just i detta ögonblick (aaaa)
Men det är en rysligt ryslig sak som händer sen .. Cissan ska spela match :'( men hon ska ringa mej när hon kmr hem :)

Dagens humör: flummig     
Dagens borde: sola .. ;)
Dagens frisyr: upsatt ("knut")
Dagens klädsel: svarta jeans, vitt linne .. och rosa strumps
Dagens planer: sitta vid datan, käka på 82:an (och va me Cissan?)
Dagens materiella vill ha: K850i (födelsedagspresent?)
Dagens längtan: soooooooooooooool
Dagens beroende: mitt läppsyl (elr hur det nu stavas ... )
Dagens tråkigaste: Åka från min gay-tjej <33
Dagens personer: Svart att gissa ?
Dagens irritation: Kollie:n (fråga inte .....)
Dagens låt: maria - hold on, be strong (på min 2:a proffe ;) )


Sååååå .... nu har ni fått det senaste info:t och så ville jah bara säga att dagens inlägg ÄR 120% SERIÖST !

Puss på er alla   <33


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0