Lenna älsk <33

Heeeeeeeeeey :D

Idag ska jag va me Lenna, vi ska va hemma hos mej .. Först hemma hos mamma och sen ska vi gå till pappa för hon ville se mitt "nya" rum :P (det är inte specillt nytt längre .. )
Jag vet inte va vi ska hitta på direkt .. Vi får väl se ;)

Dagens humör:
Glad men lite trött ..
Dagens borde: Skaffa pengar :P
Dagens klädsel: Jeans o linne
Dagens planer: Va me Lenna <3
Dagens materiella vill ha: K850i (födelsedagspresent?)
Dagens längtan: Tills Cissan kmr hem, o nästa vecka (badväder ^^)
Dagens beroende: tuggummi xD
Dagens tråkigaste: Vet inte .. (än?)
Dagens person: Linnea
Dagens irritation: Mobilen dampar :S
Dagens låt:
 Har inte lyssnat på musik idag .....

Kanske skriver ett till inlägg senare ...

Puss på er alla <333
// M

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0