Måndag :D

Hejsan :)

Idag är jag jätteglad ! Jag har nämligen fått kontakt med en kompis som jag gick me 1:an - 3:an :D
Hon heter Anna-Klara och gick i min klass i Frejaskolan.
Jag hittade hennes pea i en annan gammal kompis album (på pea)

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på idag annars ...
Cissan skulle vara me Manda och jag pallar inte åka till nån annan kompis xD *lat*
Men vi skulle kankse göra nåt ikväll .. ;)

 Cissan älsk ! <3


Jag kom hem från Maludden igår... Det är mitt landställe i Oskarhamn, Småland!
Vi skulle fira midsommar me mormor och morfar.
Det ä jättemysig där ! Det ligger typ mitt i en jättestor skog, så man är helt avskärmad från allt folk.
Vi hade lite tour med vädret bara, det regnade typ hela tiden ...
Dessutom har jag inget´n täckning till mobilen där, det är ett stort minus!
Den här gången va vi bara där i 3 dagar .... men vi ska åka dit igen om några veckor och va där i ca 2 veckor :D
 btw: här är en bild på Maludden, enjoy ;)

Dagens humör: Hyfsad glad och pigg
Dagens borde: gå ut
Dagens frisyr: upsatt ("knut")
Dagens klädsel: svarta leggins, jeansshorts och vitt linne
Dagens planer: sitta vid datan och kolla på tv xD
Dagens materiella vill ha: K850i (födelsedagspresent?)
Dagens längtan: malidden 2 veckor
Dagens beroende: musik (a)
Dagens tråkigaste: Inget att göra ...
Dagens personer: ...
Dagens irritation: dåligt väder i veckan... :(
Dagens låt: belive (på min proffe på pea)


Lämna ett spår!
Postat av: Cissi

Öööh? Fin bild på mej då ? :O :P

Älskar dej Minna <3

2008-06-25 @ 10:37:18
Postat av: Minna ^^

Jaaa (aaaa)

Älskar dej me <33

2008-06-25 @ 10:46:33
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0