1:a advent

Godmorgon folks <3 Jag har faktiskt varit uppe ett tag nu, men orkade inte skriva innan. Satt och kollade på Hannah Montana (a) Nu chillar jag bara framför datan. Ska gå och duscha strax...
Senare ska jag till mamma och julfika och kolla på Astrid Lindgrens Jul, en tradition vid 1:a advent. Vi ska dra när pappa kommer hem, han är och kollar på när My graderas (karate -.- )
Juste, Anders har namnsdag idag, så grattis pappa ! <3 Jag kom faktiskt ihåg det den här gången, så jag har köpt en julblomma till honom :)


Lämna ett spår!
Postat av: MATILDA

haha, hannah montana är faktiskt roligt om man har tråkigt x''D

2008-11-30 @ 20:16:06
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0