2 prov och ingen sovmorgon imorrn! :o

Hola people :)<3 Min dag har varit helt okej faktiskt, för att vara måndag. Men jag sov nästan inget alls inatt för att jag hostade. Dessutom gjorde det inte saken bättre att grannen (som jag har mitt rum vägg i vägg med) hade fest elr nåt. Skiiithög musik, och massa människor som skrek. Inte kul för oss som ska upp klockan 6 ?! Snääälla, visa vite hänsyn tack!
Iaf, idag har vi haft so, matte, svenska, franska och dans. På frabskan kollade på på nån film som hette "gosskören" elr nåt. Den va skum ... 
Dansen va kul . Såklart. Känner dessutom att jag böjar få in det. En sak är lite sbårt bara, på dansen ska man (när vi dansar street asså) flexa fötterna. Och det enda Malin tjatar om på gympan är "sträck på fötterna"! så det blir lite knas...
Vi skulle egentligen ha sovmorgon imorrn, men jag måste till skolan kl. 8 för att göra engelskaprovet som jag missade när jag va sjuk. Dessutom har jag syslöjdsprov imorrn :s men det är inte speciellt svårt.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0